רייטינג
רייטינג הוא הערכה של אחוזי הצפייה בתכנית טלווזיה מסוימת. לרייטינג יש חשיבות רבה בטלווזיה משום שהוא משמש בסיס למכירת דקות שידור של פרסומות בהפסקות של תכנית זו. ככל שהרייטינג גבוה יותר יש יותר צופים וכך יותר חשיפה לפרסומות ובהתאם לכך מחיר זמן הפרסומת עולה.
מדידת הרייטינג נעשית באופן הבא:
שיטת המדרוג הנהוגה בישראל מתבססת על מכשיר טכנולוגי שנקרא פיפילמיתר המוצמד למכשירי הטלווזיה של 580 משפחות שנבחרות בקפידה מדי שנה מבין 6000 משפחות שהמאפיינים שלהם מיצגים את כלל אוכלוסיית צופי הטלווזיה בישראל.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה